Sesja, sesja!




Hej :* Ale dziś duszno! Już się bałam, że z mojej rannej sesji nici, bo będzie padać, ale na szczęście dobrze trzymaliście kciuki i chyba będzie dopiero wieczorem ;) Robiłam zdjęcia z trzema prześwietnymi dziewczynami, efekty zobaczycie troszkę później. Na jutro znów zaplanowana sesja. A dziś może pójdę porobić trochę selfik'ów? Jeśli nie zmoknę. Mój facet teraz siedzi gdzieś na szkoleniu i nie mam co zrobić z sobą na wieczór, więc zabiorę się za szykowanie spódnicy na długo wyczekiwaną sesję. A poza tym czeka na mnie książka "Doskonały kierowca, kategoria B" - niesamowita lektura powiadam Wam :D

Zostawiam Was ze zdjęciami prześlicznej Mai Sadło i idę porobić coś kreatywnego ;)

Modelka: Maja Sadło
Make-up | foto: ja


















1 komentarz :

  1. Piękny outfit. Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się z "Alicją w krainie czarów" :3
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.