KONTUROWANIE TWARZY tutorial i recenzja - paletka do konturowania twarzy z Aliexpress


Hej Kochane! :* Zanim przejdę do tutorialu, chcę Wam trochę opowiedzieć o moich odczuciach, co do tej słynnej paletki do konturowania twarzy z Aliexpress.

Jak zwykle do zakupu zachęciła mnie cena, bo dałam za nią 2$. Gdy ją kupowałam dopiero zaczynałam swoją przygodę z konturowaniem, dlatego nie chciałam wydawać ogromnych pieniędzy na kosmetyki. Na początek 8zł to nie majątek. W drogerii musiałabym każdy produkt kupić osobno, a tutaj każdy odcień znajduje w jednej paletce: korektor, rozświetlacz itp.

Jak widać wszystkie "kremiki" (tak je nazywam bo mają konsystencję typowego korektora do twarzy, czyli dość miękką) znajdują się w prostym, plastikowym opakowaniu bez lusterka - a szkoda, bo lusterko w tym wypadku by się przydało :) Do paletki była dołączona nawet jakaś mała karteczka w j. chińskim i angielskim odnośnie tego z czego zrobione są kosmetyki. Zbyt wiele mi to nie dało, ale jak widzicie twarz mi nie odpadła więc skład nie może być taki zły :D Kremiki bardzo dobrze kryją, dość długo trzymają na twarzy. Jednak po tygodniu dzień w dzień konturowania tą paletką okazało się, że odcień zielony i żółty (korektory) zaczęły mocno wysuszać skórę. Nie wiem czy to wina odmiennego składu w porównaniu do innych kolorów, ale przestałam je stosować na co dzień. Choć powiem szczerze, że tą wadę wykorzystałam na moją przetłuszczającą się strefę T i teraz aż tak się nie świeci. Reszta jest bardzo fajna, a najbardziej do gustu przypadł mi srebrny rozjaśniacz.


CZY WARTO KUPIĆ PALETKĘ z ALIEXPRESSU ? Mogę ją polecić osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z konturowaniem twarzy. Do tego sprawdza się idealnie! Możemy nakładać, zmazywać, próbować do woli, a gdy coś nie wyjdzie to nie ma się wyrzutów sumienia, że zaraz przez naszą nieumiejętność zmarnuje się kosmetyk. Można nią uzyskać też bardzo fajny naturalny efekt przy konturowaniu. Nie lubię gdy kobita ma na swojej twarzy maskę niczym klaun po zbyt mocnym konturowaniu, dlatego przedstawię Wam mój sposób na uzyskanie naturalnego efektu który ładnie podkreśli Wasze rysy i rozświetli twarz :) No więc to tak a propos konturowania. ZAPRASZAM Was na TUTORIAL :) 



KONTUROWANIE TWARZY KROK PO KROKU


Do konturowania użyłam:
  • paletki do konturowania z Aliexpress (znajdziesz ją TUTAJ), 
  • pędzelka do cieni do powiek - to ułatwia wydobycie "kremiku" z opakowania i aplikację na twarz,
  • beauty blender - zakupiony TUTAJ w Bornprettystore.com 
  • ulubiony podkład do twarzy - aktualnie AVON Calming EFFECTS, który najlepiej pasuje do mojej twarzy pod względem koloru i tuszowania niedoskonałości
  • pędzel do nakładania podkładu - też z Bornprettystore.com. Ostatnio jest moim ulubieńcem, bo w łatwy i szybki sposób pozwala na nakładanie podkładu nie brudząc sobie rąk. Od czasu gdy go dopadłam to używam dzień w dzień :) Fajny gadżet. 
  


KROK 1


Użyj zielonego korektora punktowo tylko na największe niedoskonałości twarzy, np. przebarwienia po trądziku, rozszerzone naczynka wokół nosa. Wklep "kremik" delikatnie w skórę przy użyciu beauty blendera lub palcami - efekt ten sam :) KOLOR ZIELONY - na niedoskonałości!





KROK 2
Teraz użyj swojego ulubionego, najbardziej dopasowanego do Twojego koloru skóry podkładu. Nałóż go na całą twarz, również nieco białą skórę po zielonym korektorze. Cieniami pod oczami się nie przejmuj, zaraz je zlikwidujemy :)



 

KROK 3


KOLOR ŻÓŁTY - na cienie pod oczami. Użyj go tam, gdzie chcesz rozjaśnić skórę. Najlepiej narysuj trójkąty pod oczami, cienką linię na nosie (ale nie dojeżdżaj do samego czubka! Czubek sam w sobie już się świeci i nie potrzebuje podkreślenia :)) na brodzie i na czole trochę nad brwiami. Wszystko wklep.





 KROK 4

Wydobądź naturalne rysy twarzy za pomocą jednego z CIEMNYCH KOLORÓW. Nakładamy go na kości policzkowe, linia powinny zakończyć się gdzieś w połowie oka aby rysy nie były zbyt męskie. Do tego podkreśl też zewnętrzną stronę nosa.





 KROK 5

KOLOREM SREBRNYM rozświetlisz wewnętrzne kąciki oczu, linię nad górną wargą, a także nałóż trochę rozświetlacza na policzki, aby nadać skórze efekt świeżości.



  PRZED





  PO







PODOBAŁO SIĘ? :)

Ps. Już niebawem bardziej przejrzysty tutorial na moim kanale na YouTubie Sandina

16 komentarzy :

  1. I love the details. Very beautiful.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt można osiągnąć :) Super sprawa

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis, muszę w końcu ogarnąć to konturowanie, bo efekty jakie można uzyskać są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty nie jesteś siostrą Salmy Hayek? :)
    Ja do konturowania używam paletki z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja na tym świecie nie potrafię używać tego typu kosmetyków? Wolę jednak pudrowe wykończenie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się nad tą paletką.
    efekt i tutorial świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam każdą osobę, która potrafi konturowac *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos! You look great :) xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/fashion/back-school-style-american-eagle/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się osiągnięty efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tutorial. Z pewnoscia przyda sie wielu poczatkujacym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz kochana,ale tacy ludzie jak Ty nie powinni wrzucać turtoriali makijażowych,bo.... wyglądasz zbyt pięknie bez makijażu!! To niesprawiedliwe :D A tak poza tym to wreszcie mogę przeczytać jakiś tutorial konturowania, który nie jest napisany po chińsku tylko prostym, jasnym językiem. Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mężczyzn na szczęście jedyne narzędzie które konturuje twarz to maszynka do golenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściarzu! :D Dobrze, że nie urodziłeś się w spódniczce, bo możesz zaoszczędzić pół godziny każdego dnia :D

      Usuń
  13. Czyli wychodzi na to, że trzeba zainwestować w taką paletkę w końcu! Świetny tutorial!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.