Striped dress from Zaful



Hej Kochani! :* Zawsze Wam narzekam na każdą inną porę roku niż lato, no ale
do jednej rzeczy muszę Wam się przyznać.
Nie mogłam się doczekać, żeby
wyciągnąć z szafy muszkieterki.
Luuuudzie...przecież one każdej
stylizacji nadają charakterku <3 

I choć buty są zawsze, ale to zawsze najważniejsze to na górę też wypada coś założyć, więc ubrałam kiecę i lecę, haha :) Sukienka jest ze stronki
Zaful.com KLIK Pierwszy raz tam zamawiałam, ale rzeczy przyszły bardzo dobrej jakości, nie pachniały "chinami" jak to zwykle bywa. Zamówiłam 3 rzeczy, a sukienka którą widzicie jest dopiero początkiem. Akurat w tym wypadku materiał jest dość cienki, ale nie prześwituje, imituje jeans. Jedynie szkoda, że szybko się gniecie. 
Na sobie mam rozmiar S - kupuję w tych samych rozmiarach co w europejskich sklepach. Mówię Wam o tym bo często pytacie w jakich rozmiarach zamawiać, czy rozmiar większe czy mniejsze. Kiedyś faktycznie zamawiałam rozmiary większe, ale były za duże, więc zrezygnowałam z takiego kombinowania przy zakupach w chińskich sklepach ;) Spokojnie Zaful należy do tych sklepów, które mogę Wam polecić. Przesyłka przyszła w ciągu 1,5 tygodnia, co mnie zdziwiło, bo to dość szybko! Rzeczy są trochę droższe, ale jakościowo bardzo fajne :) Do sedna, podoba Wam się takie połączenie? :*




|| Hey! :* I always complain you about any other time of the year than the summer, but there's one thing I have to admit you to. I could not wait to pull out my fave thigh high shoes from my closet. It sets character every styling <3

Although the shoes are always, always the most important, but it's needed to wear something on the top, so I wore dress from Zaful.com website. I've ordered there for the first time, but things are very good quality. I got three things and the dress you can see here is only the beginning. Just in this case, the material is quite thin, but not exposed, imitates jeans. Only a pity that so quickly crushes. I wore a size S - I'm buying the same size as in European stores. I'm talking to you about this because you often ask me what sizes I order. Zaful is one of those stores which I can recommend you. Shipment came within 1.5 weeks, which surprised me, because it's pretty fast! Things are a little more expensive, but quality very cool :) To the point, do you like this outfit? :*








Muszkieterki | Thigh high shoes: Stradivarius
Sukienka | Dress;
 Znalezione obrazy dla zapytania zaful logo

22 komentarze :

  1. Cudowna stylizacja,muszkieterki są mega! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka :) uwielbiam paski.

    OdpowiedzUsuń
  4. So pretty look and hair! love it <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka, a delikatne wiązanie wokół talii podkreśla Twoją idealną figurę :) Całość bardzo mi się podoba i chętnie bym się tak ubrała :) Buty bardzo charakterystyczne i mega kobiece :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka i kozaki:) jesteś prześliczna♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz! Jesteś mega podobna do Penélopy Cruz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz wtej stylizacji , kliknełam
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look! :) Niby jeszcze czuć na nim lato, ale już z ukłonem w kierunku jesieni, dzieki swietnym butom! :) Bardzo mi sie podoba, nic bym tutaj nie zmienila, calosc kompletna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Szkoda, że robi się zimno, bo takie ubrania wylądują w szafie.
    Pozdrawiam :)

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nic przypominasz mi Penelope Cruz :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny look, bardzo kobieco wyglądasz w tej sukience i kozakach <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)
    czekam na więcej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masz świetną tę sukienkę. Ehh nie lubię, kiedy ubrania się mega szybko gniotą, ale takie ich uroki - slyszalam, ze im bardziej się gniotą (np. bawelniane) tym lepiej przepuszczaja powietrze i są lepszej jakosci :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow,wow,wow!!! Ta sukienka jest fenomenalna! Chce ja ! :D
    Ps. Przypominasz mi bardzo Penelope Cruz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentujesz się w tej stylizacji jak zwykle świetnie! :) Sukienka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty są świetne. Sama chciałam kiedyś takie kupić, ale chyba nie mam odwagi ich nosić. I figury ;)

    A co do butów ogólnie to...zawsze mam ich za mało :<

    OdpowiedzUsuń
  19. To twój kolor! Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kozaki. Jak chcesz mozesz chodzić w kozakach nawet w lato, np gdy jest chłodno wieczorem.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.