Gadżety do MANICURE hybrydowego i nie tylko, które ułatwią Ci życie + pyłek do mirror effect


Od pewnego czasu bawię się z hybrydami. Czasem wychodzą mi tak jakbym chciała, a częściej nie. W każdym bądź razie ciągle się uczę, ale już odkryłam, że bez pewnych gadżetów do manicure ani rusz. Dziś przedstawiam Wam post z dwoma gadżetami, które ułatwią życie każdej #maniMANIACZCE, a także pyłek do stworzenia efektu lustra (mirror effect) na paznokciach. To wszystko przyszło do mnie prosto od Bornprettystore.com - samą stronkę cenię sobie za bardzo dobre jakościowo produkty do paznokci i nie tylko. Wspominałam o tym w poście o tanich lakierach hybrydowych ➡ TU. Teraz zapraszam na przegląd i recenzję :)


Faworyt nr 1! Żelowy lakier zabezpieczający skórki przed niechcianym pomalowaniem. Jestem mistrzem w wyjeżdżaniu poza paznokieć i o ile przy normalnym lakierze to nie problem, aby zmyć go zmywaczem to gdy tak pobrudzone skórki włożymy do lampy UV już jest masakra. Na szczęście ktoś łaskawy wymyślił taki cudowny silikon, więc przed malowaniem paznokci szybciutko go nakładam i już problem z pomalowanymi skórkami z głowy. Konsystencja tego z Bornprettystore.com jest bardzo fajna - dość gęsta, schnie w jakieś 30s. Za buteleczkę 6ml trzeba dać 2$. Dobra cena :)


Silikonowa podkładka do zdobienia paznokci. Super sprawa! Szczególnie, gdy stół nad którym piłujesz nowo zrobione żele jest jasny. Zawsze mnie to denerwowało, że nie widzę czy dobrze spiłowałam paznokcie, bo wtedy jasny żel zlewał się z kolorem stołu. Tutaj na podkładce mamy kilka kolorów i wzorów, aby widzieć paznokieć lepiej, co pozwala precyzyjniej pomalować płytkę. A co najlepsze! Możemy brudzić taką podkładkę do woli lakierami, pyłkami, naklejkami, a łatwo to zmyjemy :) Podkładka przyszła zapakowana w eleganckie tekturowe pudełko, w którym możemy przechowywać podkładkę zwiniętą w rulonik.



Na czas karnawału postanowiłam zrobić sobie paznokcie z efektem lustra. Robiłam to po raz pierwszy, więc zrobiłam jak umiałam ;) Myślę, że wyszło całkiem nieźle, ideał to nie jest no ale jestem zadowolona. Paznokcie zrobiłam według pierwszego lepszego filmiku z tutorialem na YT, ale do uzyskania MIRROR EFFECT użyłam srebrnego pyłku z Bornprettystore.com kupionego za 2$. Do tego w zestawie przyszedł patyczek z gąbeczką do nakładania. Pyłek nałożyłam na bordową hybrydę, ale pokrył ją w całości idealnie. Wcierałam tak długo, aż cały pyłek zniknął z patyczka. Wystarczyła jego niewielka ilość-dosłownie odrobinka, a paznokcie zrobiły się ładne. Jestem zadowolona z tego pyłku, bo nie zrobił matowego paznokcia jak większość tych pyłków, które możemy kupić na Ali, a ładnie lśnią. Co prawda nie jest to idealne lustro, pyłek pozostawił lśniące drobinki na paznokciu ale i tak jest fajnie moim zdaniem :)


Jak Wam się podobają gadżety do mani? Macie jakieś, które jeszcze polecacie? :)

6 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ten efekt, jednak zawsze wydawał mi się pracochłonny. :)

    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Reguły są banalnie proste, a możesz spróbować szczęścia w wygranej! :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt lustra, uwielbiam te wszystkie metaliczne mani! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoich gadżetów nie mam, bo chodzę robić hybrydy do przyjaciółki :) Ale taki efekt lustra bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wszystko,co zwiazane z hybrydami :) mega efekt lustra! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.