#birthdayGIRL


Hej Kochani! :* Przepraszam za małą przerwę na blogu, ale miałam intensywny tydzień. Przez ostatnie 7 dni byłam na Krecie, a zaraz po przyjeździe miałam urodzinki :) Więc dzisiaj mam dla Was moją urodzinową stylizację...hmmm w sumie drugą urodzinową stylizację bo przez cały dzień aż do 8:00 wieczorem chodziłam w zwykłych szortach i bluzce. To wszystko dlatego, że dostałam super prezent w postaci wycieczki do Energylandii. Wszystkie ekstremalne atrakcje, rollercostery zaliczyłam. Podobało mi się! No...mojemu żołądkowi już mniej haha :D Mimo protestów żołądka, dziękuję za wspaniały prezent <3 To tak, różowa sukienka jest ze sklepu Metisu. Szpilki już pewnie poznajecie, są z Renee.pl a choker z pięknymi kryształkami znajdziecie na Newchic.com Oczywiście nie mogło do zdjęcia zabraknąć jednego z moich pięknych prezentów - róż w pudełku, które dostałam od mojego narzeczonego ❤❤❤ DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA I WSPANIAŁY DZIEŃ! :*



Hi Sweeties! :* I'm sorry for my little break. It was intense week, because I was on the Crete island for last 7 days and the day after our arrival to Poland I had a birthday! So today I've got for you my birthday outfit. In real this is my second birthday outfit, because that whole day to the 8 p.m I was wearing ordinary denim shorts and blouse. That's all because I've spent all day long in the Energylandia funfair. It's was great gift for me, but I think my stomach has a different opinion :D Despite of it, thank you so much <3 The pink sexy dress I've found in the Metisu online shop. Of course Renee.pl shoes to it and amazing looking luxury choker from Newchic.com  There couldn't miss beautiful roses in the box which I got from my fiance ( I still can't grow accustomed to being engaged hihi :) ) Thank you so much for birthday wishes and such amazing day! ❤







Thank you so much for my birthday gifts! ❤❤❤







8 komentarzy :

  1. Przepięknie wyglądasz Kochana!! Boska sukienka, boskie buciki no a te kwiaty totalnie mnie urzekły!! :) Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo słońca i uśmiechu na co dzień i jeszcze więcej tkich pięknych sylizacji które z zazdrością oglądam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie a jaka opalona:) bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego :* Wyglądasz jak milion dolarów. Prezenty dostałaś świetne :) Też chciałabym kiedyś pojechać do Energylandii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia! Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia kochana - Jesteś taka piękna! <3
    Zapraszam do mnie - https://theloveanea.blogspot.com/
    Buziaczki, loveanea ;

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.