Summer style lesson with Tommy



Hej Kochani! :* Jak tam? U mnie był dziś dość pochmurny chłodny dzień, ale to nie wyprowadzi mnie z dobrego humoru, o nie! Mam nadzieję, że Was też nie, bo dzisiaj LEKCJA WAKACYJNEGO STYLU z Tommy'im! 


Krok 1) Potrzebna jest nam sukienka w paski! Oczywiście taka w marynarskim stylu, która idealnie nada się na wypad w miasto jak i romantyczny spacer wzdłuż morza <3 

◼ Czyli najlepiej biała w czarne paski taka jak na zdjęciu. Teraz zdradzę Wam też mini sekret skąd tytuł na posta "Lekcja stylu z Tommy'im" - sukienka jak się domyślacie jest marki Tommy Hilfiger. Znalazłam ją w super cenie w sklepie internetowym Americanoutlet.pl To prawdziwa markowa perełka w mojej szafie <3 ◼


Krok 2) Coś czerwonego! W tym wypadku postawiłam na czerwone szpilki od Renee.pl Są minimalistyczne, ale nadają pazura. Grzech nie dodać trochę seksapilu takiej stylizacji ;)
Krok 3) Ciekawa torebka + złota biżuteria. Obowiązkowo! Nic tak nie wyróżnia nas z tłumu jak dobrze dobrane dodatki. Czasem warto poszaleć i zamiast zwyczajnej czarnej torebki, którą bierzemy z sobą do pracy, szkoły, wszędzie.. wybrać tą czarną z naszywkami, która przełamie tą codzienną nudę. CO WY NA TO? :* 












RABAT!

Na hasło "SUMMERSALE" otrzymacie -30% rabatu w sklepie AMERICANOUTLET.PL na cały asortyment (stamtąd mam sukienkę Tommy Hilfiger :) ) Rabat ważny do końca lipca.




Sukienka | Dress: www.americanoutlet.pl

Klapki | Shoes: 

Torebka | Handbag

4 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.