Noble Health - zaczynamy kurację oczyszczającą po wakacyjnych beztroskach ;)


Hej! :* "Latem można sobie pozwolić", ciągle tak sobie powtarzałam. Bo przecież szkoda nie spróbować wszystkiego po trochu skoro jest się na Korfu, Krecie na wakacjach all inclusive. Przecież szkoda nie spróbować nowego smaku lodów w pobliskiej lodziarni. Jedno ciasto to nie przestępstwo. Dzisiaj balowałam do późna to jutro nałożę tą odżywkę na włosy, a może po jutrze? No i nadszedł ten czas. Czas gdy lato się kończy i pora dać organizmowi trochę odpocząć. Zregenerować włosy, skórę, ciało.

Postanowiłam zacząć kurację regeneracyjno-detoksową z dobrze mi już znaną (mam nadzieję, że Wam też :)) marką NOBLE HEALTH. Jeszcze się na niej nie zawiodłam, więc mam nadzieję że i tym razem pozwoli mojemu organizmowi odpocząć po intensywnych wakacjach. 


Tym razem będę testować:
- Witaminy dla Rodziny NOBLE HEALTH - są zielone, w kształcie miśków. Mniaaam! ❤

- Prodetox Activ +o suplement diety dla osób, które pragną oczyścić swój organizm z toksyn i wydalić z niego nadmiar nagromadzonej wody ) W skład wchodzi m.in : Ekstrakt z korzenia mniszka lekarskiego, Ekstrakt z liści pokrzywy zwyczajnej, Ekstrakt z jęczmienia.

- Fit Body Control ( 50 tabletek, po dwie dzienne trzeba brać) dla zadbania o sylwetkę i samopoczucie/

- Herbatka Detox Tea na dzień - MIAŁAM WCZEŚNIEJ WIĘC RECENZJĘ MOŻECIE JA JEJ TEMAT JUŻ ZNALEŹĆ ➡ TU (bardzo polubiłam miesięczną kurację tą herbatką, dlatego cieszę się, że mogę ją znowu kontynuować. Wspominałam Wam, że dawała mi dużego kopa energetycznego, więc przy jej używaniu rezygnowałam z kawy. Teraz będę też ją pić zamiast kawy i bardzo się z tego cieszę, bo wybielam zęby więc jest wskazane by znaleźć mniej barwicy jej zamiennik ;))

A więc...CZAS START! :)

3 komentarze :

  1. uwielbiam herbaty i nie piję kawy, dobry wybór, wytrwałości :) ja to nawet mam problem z zażycie suplementów diety codziennie, robię to co kilka dni -,- muszę się zmobilizować do ogarnięcia kalendarza, wtedy mi znacznie łatwiej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w testowaniu i jestem ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
  3. ta herbatka jest obłędna! Piję prawie od samej premiery, pomogła mi schudnąć :) Mam też więcej energii każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.