Tommy Hilfiger shirt and denim #OOTD



Czy jest tutaj ktoś kto tęskni już za latem? Ja na pewno się zgłaszam :D Zima jest urokliwa, nie powiem aczkolwiek ma jedną wadę...po prostu jest zimno a to ze mnie potrafi wyssać całą energię :(

Z tej całej tęsknoty za latem ubrałam do mojej stylizacji dziś koszulę marki Tommy Hilfiger z uwielbianym przez niego (i mnie też) marynistycznym akcentem, pięknymi kotwicami na granatowym materiale ❤ Koszulę TH znalazłam w sklepie Americanoutlet.pl :) Do stylizacji dobrałam jeszcze miejską torebkę Manzana. Podoba Wam się?

Ps. Bądźcie czujni, od jutra lecę z nową serią i tematyką na blogu :)


| Is there anyone here who misses the summer? I am sure to report :D Winter is charming, but it has one drawback... it's just cold and it can suck all the energy out of me :( With all this longing for the summer, I've dressed my Tommy Hilfiger shirt with his beloved (and mine) nautical accent, beautiful anchors on navy blue fabric. I found the TH shirt in the Americanoutlet.pl store :) I even use the urban Manzana bag for stylization. Kisses! :*

Ps. Stay tuned! I start new series and topics on my blog from tomorrow! :) 

❤KUPONOBRANIE:
  • 30% zniżki na hasło LOVE14 na zakupy na stronie marki Manzana
  • Na hasło sandraw20pl otrzymacie rabat wysokości -20% w sklepie www.na-kd.com
  • Na hasło " SANDINA10 " otrzymacie 30% rabatu na zakupy w sklepie online Americanoutlet.pl
Buty | Shoes: Renee.pl
Kurtka | Jacekt: NA-KD.com











2 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.